9 Temmuz 2010 Cuma

AHTAPOT PAUL! BİTMEDİ, BİTMEYECEK!

2010-2011 sezonunda Galatasaray-Fenerbahçe maçı öncesinde %100 Futbol programı:

RIDVAN: Haftasonu Aykut Hoca, Rijkaard’a uyarsa sonuç hüsran olur. Ama daha önce oynadığı gibi 4-5-1 ile başlarsa.....

GÜNTEKİN: Özür dileyerek bölüyorum. Biliyorsunuz Loran Vayloyan, Dünya Kupası'yla meşhur olan ahtapot Paul’e derbiyi sormak için Almanya’da. Loran şimdi hattın öbür ucunda. Evet Loran sendeyiz?

LORAN: Glu glu glup glup!

GÜNTEKİN: Loran? Loran!

LORAN: Glu glu glup!

GÜNTEKİN: Kulaklığımdan Loran’ın havuza düştüğünü söylüyor yönetmenim.

LORAN: Glup gulp gobark gop gop gulp!

GÜNTEKİN: Tekrar deniyoruz, Loran?!?

LORAN: Gurp göp gülp lüp lüp boargh!

GÜNTEKİN: Malesef... Evet nerede kalmıştık?

RIDVAN: Aykut Hoca iyi yaptığını yapmaya devam ederse 4-2-3-1’e yakın 4-5-1 ile çıkarsa bence galibiyete yakın taraf olur ki ondan sonra...

LORAN: Gurk burk purg!

GÜNTEKİN: Arkadaşlar Loran’ın sesini stüdyodan alalım. Evet...

RIDVAN: Tabii Rijkaard’in da ne yapacağı merak konusu. Hala savunmaya bir çözüm bulabilmiş değil, Mustafa Sarp’ı kenarda tutarsa Fenerbahçe’nin ekmeğine yağ sürer. Elbette Arda’nın.....

GÜNTEKİN: Özür dileyerek yine bölüyorum. Loran hazır.. Evet Loran tekrar sendeyiz?

LORAN: Frankfurt’tan iyi akşamlar. Şu anda meşhur tahminci ahtapot Paul’ün havuzu başındayız. GARK! %100 Futbol’a canlı bağlantı yapabilmek için akşam saatlerinde havuza geldik ama şanssızlık bu karanlıkta kabloyu göremedim ve havuza düştüm. GURK! Seyircilerden çok özür diliyorum biraz su yuttum. Esasında bayağı bir su yuttum. GORK!

GÜNTEKİN: Geçmiş olsun Loran, Paul derbiyi yorumladı mı?

RIDVAN: Ben de geçmiş olsun diyorum.

LORAN: Rıdvan Hocam teşekkür ederim. Evet şimdi Paul’ün yanındayız ve mikrofonu tahminci ahtapota uzatıyoruz. Ahtapotlar geceleri dipte yaşamayı sevdikleri için biraz eğilmek gerekiyor. Paul?! Kuçu kuçu!! Paul?! Anammm! Anammmm!!! Hay ananı skiim! LAN!!!

GÜNTEKİN: Aaaaaaa... Evet canlı yayın aksaklıkları olabiliyor tabi. Rıdvan Hocam?

RIDVAN: Arda’nın soldaki performansı belirleyici olur. Eger Gökhan’ı ileri çıkartmayacak kadar yüklenebilirse, hem hücumda hem savunmada takımına katkı sağlamış olur. Elano’nun orta sahadaki...

GÜNTEKİN: Loran’la bağlantıyı sağlayabildik tekrar. Evet Loran!

LORAN: Ya Güntekin Abi, beni bilirsiniz en gergin derbilerde, en karambol stad dışı ortamlarında sakinliğimi korurum. Ama ahtapotla röportaj fikrini kim çıkardıysa mina koyyim ben o....

GÜNTEKİN: Ööööh... Evet bağlantı kesildi. Kesildi di mi? Elano diyorduk Hocam...

RIDVAN: Elano’yu 4-4-2’nin sağında mı, 4-3-2-1’in ikilisinde mi oynatacağı çok önemli. Orta sahanın sertliği konusunda bize net fikir verir. Çünkü yeni transfer Cana...

GÜNTEKİN: Kulaklığımdan Loran hazır diyorlar ama! Arkadaşlar Loran’ı bağlamayalım artık! Lütfen!

RIDVAN: Cana, orta sahaya tek başına sertlik getirdiğinde hakemin odağı haline geliyor. Arkadaşlarının savunma sorumluluğunu paylaşması lazım. O yüzden Mustafa Sarp’ın....

GÜNTEKİN: Almanya ile bağlantı sağlandı deniliyor. Evet! Hattımızda Paul var!

PAUL – İspanya!

GÜNTEKİN – Bir reklam arasına gidelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder