5 Temmuz 2010 Pazartesi

ALO! DONUMUZA KADAR ALDILAR!

Transfer dünyasının "sihirbaz" ismi Haldun Üstünel'den mahrum kalan Galatasaray Yönetimi, transfer madrabazlarının tuzağına düşmekten kurtulamadı. Avrupa'nın önde gelen kulüplerine sahte futbolcu satışı gerçekleştiren çete, Alman Polisi tarafından da yakından takip ediliyor ve telefonları dinleniyordu. Muhabirlerimiz, Almanya'daki resmi kayıtlarda tanıdık isimlerin de telefon kayıtlarına ve fotoğraflarına ulaşmayı başardılar:
"Alooo! Ben Adnan. Kes de beni dinle. Yiğit'le ben Haldunsuz da yıldız transfer edebiliriz diye İspanya'ya geldik. Bi dinle yahu. David Villa'nın menajeriyle görüşeceğiz zannediyorduk, bize futbolcu yerine deniz kenarında villalar gösterdiler. Tamam ya tamam, ben de öğrendim David Villa'yı Barselona almış ama artık çok geç. Biz villaları gezerken, havuza girmek isteyip istemediğimiz sordular, havuza girmek için soyununca da cüzdan, kıyafet ne varsa alıp kaçtılar. Şu anda seni Juan'ın telefonundan arıyorum. Yaw bırak şimdi Juan'ın kim olduğunu, hayırsever bir İspanyol. Sen şimdi ilk uçakla yanına biraz para ve kıyafet alıp buraya gel. Evet evet Yiğit de çıplak. Çabul ol. Yok yok Juan giyinik, ama Lopez çıplak."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder