1 Temmuz 2010 Perşembe

GÜLİZAR TÜRKÜSÜ

Beste: Anonim
Güfte: Daniel Güiza


Gollerimdir benim oklarım
Her atakta golü ben koklarım
Üç metreden avuta attıkça
Dağ gibi birikti boklarım
* * *
Girmeyince girmiyor ağlara
Vuruyorum gidiyor dağlara
Ben gol olsun istemez miyim?
Olmadı, yan bastım yarağlara
* * *
Penaltısız yirmi yedi gol
Luis hocam bana destek ol
İspanya gol kralını yediler
Gözbebeklerim yaşla dol
* * *
Bana kısaca derler Dani
Vardı biraz yetenek hani
Nuria karısı yedi bitirdi
Özel hayatım da dandini
* * *
Bu sene patlama senem
Yok valla yedek beklemem
Sabrın sonu selamettir
Yakındır rakipleri beşlemem
* * *
Daum hoca bana güvendi
Kocaman ise direndi
Başkanın derdi bonservis
O da La Liga'dan dilendi
* * *
Ben taraftara küsmüşem
Ne oldu ıska geçmişsem
Mücadele gücüm yüksekti
Yaw pres de yaptım hem
* * *
Eşek gibi anırır ağlarım
Emrah'a benzermiş kaşlarım
Ayıptır günahtır yapmayın
Sel olur gider yaşlarım
* * *
Ben Daniel Güiza diyor ki,
Tek forvet olmaz en az iki
Yoksa bırakın beni gideyim
Kalırsam valla tuttunuz .....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder